جيگرمجيگرم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
قلوه هاقلوه ها، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
قلبمقلبم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

گل دخترا

بدون عنوان

1392/1/26 9:44
نویسنده : مامان
68 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترام.

چند وقته ذهن من و بابايى مشغوله.مشغوله كاريه كه نمى دونيم انجام بديم يا نه. كاريه كه عاشقانه انتظارش رو كشيديم تا وقتش برسد،اما حالا كه رسيده ما....

.نمى دونيم چه كار كنيم. كاش مى شد از شما هم نظر خواست. چه دوراهيه سختيه. همه ميگن آزمايشِ خداست ،اما ما......

خدايا كمكمان كن تا تصميم درستى بگيريم.

                                               دوستتون دارم بيش تر از پيش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان دخترا
1 اردیبهشت 92 2:05
نمیدونم چی بگم؟
اگه من هم بودم برام تصمیم گیری سخت بود.
مگر اینکه واگذار کنی به خدا و بسپاری به دست خودش تا هر جور صلاحته زندگی رو برات بسازه.
به نظرم این بهترین راهه.


ممنون دوست خوبم. از نظر من هم بهترين راه. تا خدا چى بخواد....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل دخترا می باشد