جيگرمجيگرم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
قلوه هاقلوه ها، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
قلبمقلبم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

گل دخترا

بدون عنوان

1392/1/18 16:51
نویسنده : مامان
85 بازدید
اشتراک گذاری

گل دخترام سلام.

ناز داراى من نوروز امسال هم مثل هرسال برامون پر از شادى بود. شما ها هر سال فهميده تر مى شويدو بهتر مراسم نوروز را درك مى كنيد و هر كدومتون به صورتى همكارى مى كنيد. امسال به ذوق اينكه عمو نوروز مى خواد بياد خونمون،اتاق هاتون رو مرتب نگه داشتيد(هنوز هم منتظرش هستيد).

روزاى تعطيل كه باباخونه بود خيلى برامون بهتر بود،چون من از بودن بابا پيشمون خيلى لذت مى برم وجالب اينكه شما از من مشتاقتريد كه پيشمون باشه. البته حالا بماند كه اذيتش هم مى كرديد.....

اميدوارم هميشه شاديتون رو ببينم حتى اگه از روى نادونى من و بابا رو خسته كنيد.

 

"اين بهار يازدهمِ كه با نفسم بهارى مى شم."

"اين بهار نهمِ كه جيگرم زندگيمونو بهارى كرده."

"اين بهار چهارمِ كه قلوه هام هواى آسمونمون خونه رو بهارى بهارى كردن."

"اين بهار دومِ كه قلبم رنگ دنيامونُ بهارى كرده. "

                                                                 دوستتون دارم بيش تر از پيش.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان دخترا
18 فروردین 92 22:26
ببین من دقیقا معنی این "بهار دوم" رو نفهمیدم.لطفا شفاف سازی کن!


منظورم تعداد بهار هايى كه با هر كدوم از اعضاى خانوادم گذراندم. بهار دوم هم،تعداد بهار هاى دختر آخرى اس.
(دوست جونم قبلاً كه اعضاى بدنم رو براتون توضيح دادم)
مامان دخترا
19 فروردین 92 11:49
خوب پس دختر خوشگلات که میشن ..................؟الهییییییییییییییی!


همسرى و دختراااا
مامان دخترا
19 فروردین 92 11:51
آهان الان گرفتم نفس رو!
ببخشید یک کمی چپ و راست زدم!
منظور از نفس،"نفس" است!!!


واقعا نفســـــــــــمِ......
مامان دخترا
19 فروردین 92 11:51
میگم سمیه چرا اینقدر کم مینویسی؟


اين جورى كه من مينويسم (مرموزانه )ننويسم بهتره. فقط خودم و همسرى و نزديكانى كه با زبان گفتارى من آشنا هستن مى فهمن....
ولى جداى شوخى لپ تابم زبان فارسى نداره،با گوشيم مينويسم،با لپ تاب ويرايش ميكنم.....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل دخترا می باشد