جيگرمجيگرم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
قلوه هاقلوه ها، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
قلبمقلبم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

گل دخترا

بدون عنوان

1393/7/15 9:49
نویسنده : مامان
409 بازدید
اشتراک گذاری

گل دخترا سلام

 

امروز يه صفحه ى جديد به كتاب زندگيمون اضافه شد.  

امروز قلوه هام براى اولين بار رفتن مهد كودك . رفتن تا شروعى باشه براى روزهاى جديد و تجربه هاى جديد…

اصلا دلتنگى نكرديد ناز نازى هاى من ، و من بر خلاف شما خيلى آشوب بودم و دلتنگتون

 

الان كه دارم براتون مينويسم،دو ساعته كه پيشم نيستيد و خونه ساكته و من اين سكوت رو دوست ندارم.

ولى براى خوشبختى و موفقيت شما همه كار ميكنم .نميدونم زندگى داره برام آسون ميشه يا سخت ولى اين حس ناب رو دوست دارم،بخاطر شماها…

 

براتون بهترين هارو از خداوند خواهانم ،زندگيتون پر از روزهاى خوب و قشنگ.

 

 

                                      دوستتون دارم بيشتر از پيش

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

فرشک
28 آبان 93 9:11
بافت تابلوفرش تصوير کودک دلبند شما با تخفيف 30 درصدي ويژه آبان ماه کدتخفيف: aban93 http://farshak.com/home/286-costomize-carpet-frame.html 03155472944 فرش تسنيم کاشان
مامان مريم
17 آذر 93 8:25
وای کابوس من مهد رفتن بچه هاس ایشالا که راحت باشه به نظر من که بچه ها هرچی بزرگتر میشن در حالی که تو انتظار داری مشکلاتشون کمتر باشه ولی ظاهرا بیشتر و بزرگتر میشه
مامان
پاسخ
براى من هم اولش مثل كابوس بود،اما الان كه خوشحاليه بچه ها رو ميبينم،خوشحال ميشم.
مامان دخترا
29 دی 93 8:36
سلام مامان دخملا خوشحالم باهاتون اشنا میشم تقریبا همه سه دختری ها رو از وب مامان فرشته های شیطون پیدا میکنم خوشحال میشم بما سر بزنید
محبوبه مامان ترنم
27 فروردین 94 11:55
سلام عزیزم. خوبید. دخترا خوبن. خیلی کم پیدایی. امروز اومدم وبت ، نگران شدم از مطلب رمز دارت عزیزم. چرا نوشتی : وای؟؟؟؟؟؟؟ خدای نکره مشکلی پیش اومده؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
سلام عزيزم. قربون مهربونيتون. اصلا فرصت ندارم. حالا ميام وبتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل دخترا می باشد