جيگرمجيگرم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
قلوه هاقلوه ها، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
قلبمقلبم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

گل دخترا

بدون عنوان

1392/5/17 19:54
نویسنده : مامان
390 بازدید
اشتراک گذاری

گل دخترا سلام.

 

رمضان امسال هم گذشت.

خيلى آسون تر از اون چيزى كه فكرش ميكردم. هم لطف خدا بود و هم همكارى شما. انگار دختر هاى آروم ترى شده بوديد. البته بماندكه ساعت خوابتون كاملاً بهم ريخته وتا بتونم دوباره تنظيمش كنم چه عذابى ميكشم.

هرروز اين ماه رو براى شما نهار درست ميكردم وخودم دهنتون ميزاشتم. موقع افطار هم با من همراه بوديد وباز من تا شما هارو سير نميكردم چيزى نميخوردم.

با اينكه روزه بودم باز هم بساط كيك عصرانه روبراتون مهيا ميكردم به علاوه ى دسر هاى خوشمزه ايى كه تا روزه بودم دلم ميخواست اما بعد هر چى درست كرده بودم مال شما بود.

جيگرم هم تقريباً يك روز در ميون روزه ها رو گرفت با اينكه به سن تكليف نرسيده.

در كل ماه خوبى بود،هم براى شما ها كه با نظارت من در مورد غذا دادنتون وزنتون بيشتر شد و هم براى خودم كه تونستم با اين همه كار و استراحت كم روزه هام رو بگيرم .

يه قول و قرار هايى هم با خودم گذاشتم،اى كاش بتونم پايبندشون باشم و خدا عبادت نصف و نيمه ام رو ازم بپذيره.

 

 

                                                            دوستتون دارم بيشتر از پيش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان دخترا
18 مرداد 92 12:16
خصوصی!




مرسى


محبوبه مامان ترنم
20 مرداد 92 18:40
قبول باشه نماز و روزه هاتون.
ان شاالله که سالهای سال دور هم سحر و افطار بخورید و جمعتون جمع باشه و دلتون شاد.


همچنين شما.
چشم رو هم بزارى نوبت سفره ى سه نفرى سحر و افطار شما ميشه،شايد هم از سه نفر بيشتر!!!!
مامان دخترا
3 شهریور 92 10:53
کجایی؟ باز رفتی مسافرت؟ دلمون تنگید.بیا دیگه!
مامان دخترا
30 شهریور 92 1:17
کجایی پس؟
چرا نمیای خانوم گل؟


اومدم خانوم جان...
مامان دخترا
20 مهر 92 1:50
این چه وضعیه؟
چرا آپ نمیکنی؟
چرا سر نمیزنی؟
چی شده؟
دلم ترکید!


یواش چرا میزنی؟؟؟؟؟؟؟
چند وقتی بدون تکنولوژی بودم.نه موبایل نه لبتاب.
دل خودم هم ترکید....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل دخترا می باشد