جيگرمجيگرم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
قلوه هاقلوه ها، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
قلبمقلبم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

گل دخترا

بدون عنوان

1392/5/15 1:55
نویسنده : مامان
235 بازدید
اشتراک گذاری

گل دخترام سلام.

 

اينروز ها دچار ضعف شديدم شايد بخاطر روزه ها باشه شايد هم ديگه كم كم دارم پير ميشم اما خيلى اذيتم.

مچ دست راستم طورى درد ميكنه كه گاهى قاشق رو نمى تونم بردارم و توى اين شرايط سخت وجود شما ها برام التيامِ    (البته بماند كه علت اين خستگى ها و ضعف ها خود شماييد،بس كه ماشاالله كار وزحمت داريد)       بخصوص جيگرم كه خيلى خانومِ و سعى ميكنه كمكم كنه.

امروز كه خيلى حال ندار بودم بعد از غذا دادن به شما رفتم تو اتاق  ،صداى ظرف وظروف شنيدم عصبانى از جا بلند شدم چون فكر كردم قلبم باز دوباره رفته سر كابينت ها    اما ديدم جيگرم داره ظرفهاى توى ظرفشويى رو ميشوره و يه صندلى هم گذاشته هر تيكه ظرف رو كه ميشوره ميره بالاى صندلى ميزارتش توى سبد آبچكون و بعد از شستن ظرفها با اون دستاى كوچولوش حسابى سينك رو هم سابيده بود بعد هم آب خنك درست كرد و آشپزخونه رو مرتب كرد و تمام اين كارهارو بخاطر مچ درد من انجام داد.

عزيزانم شما ها با اينكه سنتون كمه ولى خيلى بيشتر ميفهميد ودخترهاى دانايى هستيد.

اگر من يه وقتايى اعتراض ميكنم بزاريد به حساب خستگى ها و ناتوانى هايم.

خدايا شكرت بخاطر بچه هاى دلسوزى كه دارم.

كاش بيشتر قدرشون رو ميدونستم و بيشتر باهاشون حوصله ميكردم.

خدايا تا اينجا كه فقط لطف خودت بوده ،بقيه اش رو بازم كمكم كن كه كم نيارم.......

 

 

                                                                  دوستتون دارم بيشتراز پيش

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان دخترا
15 مرداد 92 2:34
دلم برای جیگر خانومی ضعف زد سمیه.
چقدر مهربونه این دختر.
میتونم حسش رو برای خودم مجسم کنم.
از طرف من بهش خسته نباشی بگو!


خوشحال ميشم وقتى كه شما حس هاى ما رو درك ميكنى.
محبوبه مامان ترنم
20 مرداد 92 18:38
سلام عزیزم.
ایشااله که خستگیهات و دردهات زود از تنت دور بشه خانومی.
و اما....
قربون جیگرت و مهربونیش و دستهای کوچولوش و قد و بالای قشنگش که به اب چکون نمیرسیده و به خاطر مامانش ظرف شسته.
خدا حفظش کنه واستون.
ببوس این دختر دل پاک رو از طرف من.

ممنون محبوبه جان.
خدا رو شكر دختراى خوبى دارم كه قدر شناس نيستم
مامان مريم
17 آذر 93 8:28
خدا نگهدارشون باشه ماشالا خیلی مهربون و فهمیده ن ایشالا همیشه خوشی هاشون رو ببینی
مامان
پاسخ
مرسى از لطفتون عزيزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل دخترا می باشد