جيگرمجيگرم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
قلوه هاقلوه ها، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
قلبمقلبم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

گل دخترا

بدون عنوان

1392/7/26 12:11
نویسنده : مامان
403 بازدید
اشتراک گذاری

گل دخترا سلام.


خوشحالم که دخترانم در بهترين ماه هاي سال به دنيا اومدن. امروز هم يه ماه خوب ويه روز خوبه ديگس واسه من. روز تولد جيگرم به قمري. روزي که هنوز برايم مبهمه. انگار خواب بودم . درکم از مادري کم بود. با خاله بازي بزرگش کردم اما جيگرم منو ساخت. من رو مادر کرد ....


جيگرم ممنون که مادرم کردي.



گلکم امروز به سن تکليف رسيدي و خانم شدي .گر چه من سال ها پيش خانوميت رو ديدم. از روزي که پا به پايم به جاي کودکي مادري کردي و کمک حال من شدي .
همون روز ها بود که فهميدم تو بيشتر از سنت ميفمي......
گاهي برايم مثل آينه ايي . انگار کود کي خودم رو بزرگ ميکنم اونوقت که دلم براي مامانم ميسزه اما باز هم تو از من دانا تري


خانوم تر شدنت مبارکت باشد دختر دوستانه ي من
 
                                                                        دوستتون دارم بیشتر از پیش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل دخترا می باشد