جيگرمجيگرم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
قلوه هاقلوه ها، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
قلبمقلبم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

گل دخترا

بدون عنوان

1392/4/20 17:34
نویسنده : مامان
125 بازدید
اشتراک گذاری

گل دخترا سلام.

 

امروز دوم رمضان است و تولد قلبم به تاريخ قمرى ،و براى من ياد آور سختترين روزهاى زندگيم.

روزى كه قلبم متولد شد و برايم نوع ديگرى از مادر بودن را آفريد. اصلاً مادرى و زنيتم با او كامل شد. شايد خواست خدا هم از آفرينش او برايم همين بود. اينكه من كامل تر و عاقل تر بشم. هم دوران بارداريش برايم متفاوت بود و هم به دنيا آمدنش. در زمان بار دارى فقط وقتى كه توى شكمم تكون ميخورد يادم مى آمد كه كودكى در شكم دارم. داىماً در حال فعاليت بودم و با وجود قلوه هام وقت رسيدن به خودم رو نداشتم و قلبم با صبورى تمام همكارى كرد. بعد از زايمان هم انگار كه نه انگار من جراحى شدم،بسيار سرحال و بدون درد از بيمارستان اومدم خونه ى خودمون. البته نيروى كمكى هم داشتم(از همين جا دستاى خواهر شوهر گلم رو ميبوسم بخاطر زحماتش) زود سر پا شدم و سعى كردم خودم رو با وضعيت جديد عادت بدم. ولى از لحاظ روحى روز هاى سختى بود هم براى من و هم براى بابا.

اما هرچى بود گذشت وحالا من ماندم و كودكانى سالم و سر خوش و شاد و آرزوهايى پر طول و دراز براى آينده ى شان

 

#قلبكم تولدت مبارك. در اينكه تو قلبمى هيچ وقت شك نكن چون تو قلب تپنده ى زندگى منى. تو را هم به صاحبان ماهت سپردم و بيمه ات كردم تا هميشه#

 

                                                                         دوستتان دارم بيشتر از پيش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
22 تیر 92 15:48
دوست بزرگوار مامان دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.
محبوبه مامان ترنم
22 تیر 92 17:30
باور می کنید اگر بگم از این احساسات قشنگ مادرانه ات گریه ام گرفت.
همین چند تا خط کوچولو پر از احساسه.......
الهی که همیشه با گل دخترا و بابای دخترا شاد باشید و خدا همراهتون باشه.
خیلی قشنگ نوشتین این پست رو....
از ته دلم براتون آرزوی سلامتی می کنم.


ممنون از اين همه لطفت. اميدوارم شما و ترنم جون و همسرى هم شاد و سلامت باشيد.
مامان مليكا
29 تیر 92 12:09
تولدتون مبارك
دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون ميشم بعد از اينكه كد رو پيامك كردين بهم اطلاع بدين منظورم تو وبلاگشه

http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/



تولد من كه نبود،تولد يكى از گل دخترام بود!!!!!!!!!
در هر صورت چشم.
پيامك كه زديم خبرتون ميكنيم.

مامان دخترا
7 مرداد 92 16:58
دلم برای قلبت تپید بانو!

صبوری قلبت پاینده!

نیستی عزیز.

دلم برات تنگ شده سمیه جان.




ممنون از لطفت.

هستم. توى ماه رمضان روز و شبم جابجا شده و اين گل گلى ها پا به پاى من...

يا وقت ندارم يا حال.


امید
9 مرداد 92 14:26
سلام...
وب خيلى خوبى دارين...
خوش حال ميشيم تبادل لينک داشته باشيم...



سلام.
ممنون ازلطفتون.
زياد اهل تبادل لينك نيستم،چون وقت سرزدن به همه رو ندارم.
اينجا هستم تا خاطرات دخترانم رو به يادگار بنويسم.
موفق باشيد.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل دخترا می باشد