جيگرمجيگرم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
قلوه هاقلوه ها، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
قلبمقلبم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

گل دخترا

بدون عنوان

1391/11/25 15:51
نویسنده : مامان
69 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترام.

بازم اومدم تا بگم چقدر از داشتنتون خوشحالم و چقدر به داشتنتون افتخار مى كنم،بخصوص در مورد گل دخترم؛جيگر. اين چند روز همگى مريض بوديم. من نفر آخر بودم (البته اميدوارم) و جيگرم با اين حال مريض خودش تا نيمه هاى شب با من بيدار بود و تن خسته ى من رو ماساژ مى داد. حالا اگر جاى من باشيد وخدا دخترايى به اين خوبى بهتون بده خوشحال نمى شيد. اين پست را براى جيگرم نوشتم تا هيچ وقت يادم نرود خوبى هايش، داناييش،فهم وشعورش،دل مهربانش،قلب بزرگش و سن كمش... جيگرم از تمام كمك هايى كه تا حالا به ما كردى ممنونم. اگر خدا من را قابل دونست و بهشتش را زير پاهايم قرار داد، مى گويم اينجا جاى سه نفر هست:

                        من، نفسم، جيگرم. چون ما سه تا با هم مادرى كرديم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

قالب کودکانه
28 بهمن 91 17:35
سلام گلم اگر دوس داشتی با عکس فرشته ی گلت برات قالب وبلاگ درست کنم یه سر بیا نمونه کارامو بین خودم طراحی و کد نویسی می کنم هر جوری که بخوای با هر تمی که بخوای قالب درست می کنم راستی تقویم هم درست می کن اگر دوس داشتی نمونه کارای تقویم رو برات ای میل می کنم
هیراد و عمه لیلاش
28 بهمن 91 19:39
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدآرزومند ارزوهای شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل دخترا می باشد