جيگرمجيگرم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
قلوه هاقلوه ها، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
قلبمقلبم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

گل دخترا

بدون عنوان

1391/11/9 1:39
نویسنده : مامان
57 بازدید
اشتراک گذاری

گل دخترام سلام.

خيلى وقت بود دلم مى خواست يه وبلاگ درست كنم وتوى اون از روز هاى قشنگمون بگم،اما اصلاً وقت نمى كردم.يعنى هم وقت نمى كردم وهم اينكه از دستتون كلافه وخسته بودم،اونوقت با ناراحتى وغر شروع مى شد. البته حالا هم همچنان خسته و بى فرصت هستم امابه نظرم عاقل تر شدم وبا اتفاق هايى كه برايمان پيش مى آيد بهتر كنار مى ايم،البته اين نظر منه بايد ببينيم بابايى چى مى گه آخه شما ها انقدر پاك ومعصوميد كه منو بهترين مامان دنيا مى دونيد.

ولى من تمام سعى خودم را كرده ام و همچنان ادامه مى دهم تا نگذارم آب توى دلتان تكان بخورد. (البته من وبابايى)

                    دوستان دارم خيلى بيشتر از قبل گل دختراى مامانـــــــــــــى

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل دخترا می باشد