جيگرمجيگرم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
قلوه هاقلوه ها، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
قلبمقلبم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

گل دخترا

بدون عنوان

1392/3/11 15:15
نویسنده : مامان
86 بازدید
اشتراک گذاری

گل دخترا سلام.

بعضى وقتا يه كارهايى مى كنيد كه الان دوست ندارم انجام بديد ولى بعدها بلــــــــه.

از جمله اين كارها اينه كه خدا يى نكرده اگر تلفن خونه زنگ بزنه واى كه همگى با هم هجوم ميبريد سر گوشى بيچاره و هر كسى كه پشت خط باشه بايد يه عالمه با تك تكتون حرف بزنه تا به من برسه تمام حرف هاش يادش ميره.     يا اينكه اگر بخوام گياهان توى خونه رو آبيارى كنم همگى دلسوز شده ومى خواهيد به من كمك كنيد.    يا ديگه اينكه اگر به آجى بزرگه بگم تلوزيون رو روشن كن شما ها هم به دنبالش... كه ديگه تلويزيون بد بخت چند وقتى كه قاطى كرده وخود بخود خاموش ميشه و خيلى كارهاى ديگه كه بس كه حرص مى خورم يادم ميره....

اى كاش ببينم چند سال ديگه رو كه اينجور براى كمك كردن به من عجله كنيد!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان دخترا
11 خرداد 92 17:12
سلام سمیه جان.
دعوتت کردم به بازی وبلاگی.
بیا سوالا رو از وبلاگم ببین.


چشم
مامان ترنم
12 خرداد 92 11:51
ایشاالله چشم به هم بذاری می بینی بزرگ شدن و به هر کدوم بگی فلان کارو انجام بده یا میگه من درس دارم یا میگه من دستم بنده . خلاصه هر یکی میگه به اون بگو و خودت می مونی و کارهات. ایشاالله که سالم باشن


راست ميگى.
اشكال نداره خوش باشن ،همين برام كافيه.
دختر نازت رو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل دخترا می باشد